Повернення й обмін товарів
Будь ласка, перевіряйте цілісність упаковки, відсутність механічних пошкоджень і комплектацію при отриманні замовлення в присутності працівника служби доставки.
- У разі виявлення некомплекту або пошкоджень, Ви маєте право не оплачувати товар і відмовитися від його отримання, склавши акт (претензію) у відділенні перевізника. У разі, якщо ви отримували посилку через поштомат, зверніться до найближчого відділення, попередньо зробивши фото біля ячейки з номером поштомату. Будь ласка, повідомте нас, якщо замовлення було по передплаті, щоб ми повернули Вам кошти, або надіслали товар ще раз.
- Ми не несемо відповідальності за товар, який не був перевірений на наявність механічних пошкоджень або комплектацію при отриманні у відділенні перевізника.
- У разі виявлення поліграфічного браку, чи виробничого браку в отриманому товарі, Ви можете обміняти його на такий же товар належної якості протягом 14 календарних днів з моменту отримання, або ми повернемо Вам кошти.
Якщо Ви отримали товар неналежної якості, то ми вишлемо Вам заміну за наш кошт.
Я купив не ту електронну книгу/не сподобалася електронна книга/замість паперової книги купив електронну. Чи можу я повернути гроші?
- На жаль, за електронний контент адміністрація сайту не повертає грошові кошти. Електроні книги/аудіокниги не підлягають поверненню або обміну.
З усіх питань щодо повернення товару, будь ласка, зв'яжіться з нашими операторами за телефонами:
(057) 727-70-90, (067) 546-53-73, (066) 332-97-99, (073) 442-39-26, (067) 573-53-83 (Viber).